Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 4, 2010

Kebusyan yang melampau....

Huhuhu....

Lama giler tak update blog. Busy sgt2 sejak akhir2 ni. Baaaaaaanyakkkkkk sgt benda nak cite, tapi jap2 lagi la ek.

Sekarang ni tak boleh nak cite sebab tengah angin satu badan ngan ada sorang umat kat ofis ni. Memang dasar cipan betul. Mentang2 la pangkat ko lagi tinggi dari aku, sesuka hati ko je nak buli aku ek. Ko memang TENUKKKKKKKKKKKK. Wei aku 41 la bukan despatch yang bole ko suruh antar surat by hand dari tingkat 14 sampai tingkat 18. Yang ko lembab sgt buat keje nape? Lepas tu nak menyusahkan hidup aku lak. Jangan harap la aku nak respect ko, kalau perangai ko macam tu.

Okay la malas nak angin2. Nak cool down jap. Nanti kalau dah okay, I'll uodate this blog. Bye....

No comments: