Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 10, 2009

Terlepas Stesen

Hari ni saya pegi keje naik lrt. Actually sejak dah ada baby ni memang selalu saya pegi keje naik lrt. Before this memang Hubby akan antar sampai ofis, tp sekarang mmg jarang la Hubby hantar sampai ofis. Selalunya lepas antar Isyraf, memang jalan dah jem, so kalau nak naik kete pegi ofis memang akan merahlah punch card ku.

So as usual pagi ni saya pun naik la lrt dari Sentul Timur. Selalunya saya akan turun kat Sultan Ismail, tapi pagi ni masa sampai kat Sultan Ismail saya boleh buat bodoh je. Hari ni lama lak lrt berenti kat situ, so saya pun cam wondering la nape la lrt ni berenti lama sgt ni. Saya pun tengok2 la kalau2 ada orang baru nak naik ke apa ke. Masa tu la saya terpandang signboard "Sultan Ismail" kat salah satu tiang kat stesen, and baru saya tersedar yang sepatutnya saya turun kat stesen tu. Masa tu pintu lrt x tertutup lagi, kalau saya nak keluar memang sempat la. Tapi malu punya pasal saya pun buat bodoh je la (ntah apa-apa je saya ni kan).

Akhirnya saya pun turun la kat next stesen which is Bandaraya. Maybe saya jadi macam ni sebab dah lama x naik lrt pegi keje kot. Last saya naik lrt pegi keje adalah on Thursday last two weeks kot, and after tu saya cuti sampai last Thursday. Last Friday ngan semalam Hubby yang antar saya pegi keje.

Sebenarnya apa motif yang saya cuba sampaikan kat sini pun saya x bape pasti. Lantak la janji ada post. Huhuhu... K la nak pegi meeting ni.

No comments: