Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 11, 2009

Bengkel @ Grand Season

Hari ni saya ada bengkel kat Hotel Grand Season. Another mengular session. Huhuhu... Saya sebenarnya suka je gi bengkel or seminar or kursus or whatever la. Sebabnya boleh dapat makan free. Especially kalau kat Grand Season ni laaaaaagi la saya suka, sebab makanannya amat enak.

Tapi kesian kat partner saya yang duduk sebelah saya kat ofis tu, selalu je kena tinggal ngan saya. Dah la kami ni duduk terpinggir jauh dari kengkawan yang lain. Tapi xpe, next week dia lak tinggalkan saya. Dia ada kursus kat Penang for 3 days. Lagi syiok. Kan Nani?

Opss bengkel dh nak start la. Later2 la saya update lagi.

Update:
Saya dapat pendrive free lagi tapi 2GB je la. Aritu dah dapat masa NAFAM, ni dapat lagi. So saya bole la start hobi baru iaitu buat collection pendrive. Huhuhu...

3 comments:

Cikpid said...

wah..ade blog yer??diam2 aje..hahahaha...

niezz said...

tula pasal.. aku slalu kena tgal keseorangan.. sian aku... tp xpe.. nxt week aku pulak nk tgalkan kau.. muahahaha...

ielya said...

Cikpid :
Hehehe...
Memula aku confius gak mana ko tau aku ada blog. Then aku teringat pagi tadi aku g blog ko aku click link kat blog aku. Budus sungguh aku ni, nak secret2 konon tp sendiri yang mengantoikan diri sendiri

Nani :
Jangan tinggal daku. Huwaaa....